Klarade teorin!:D

Steg upp fem imorse för att plugga lite till teori innan det var dags för att vid åtta skriva teorin...vad tror ni hände?! Jo jag klarade det såklart:) Eller såklart var det väl inte, jag var faktiskt ganska så inställt på att jag inte skulle klara det. Härlig inställning, eller hur?!

Nej men i ärlighetens namn så har jag inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort och därför kändes det väldigt osäkert...men jag klarade det:D Och jag är hur glad som helst! Där emot uppkörningen som jag kände mig mer säker inför gick inte alls, men men inget att göra åt det nu! Bara ladda upp och ta nya tag en annan gång:D


Minou är också väldigt glad för att jag klarade teorin..eller ja något är hon då glad för i alla fall! Våran sötprinsessa:D




Kommentarer
Linda

Du är så duktig!!!! Grattis igen älskade du, snart har du det :)

2012-01-16 | 21:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: