Hej,hej!

Jag och Minou har varit runt överallt med mormor (min mamma:) som sällskap, fyndade en lampa på Röda korset...en riktigt fin en, vars den ska vara vet jag dock inte! Har även lämnat tillbaka tapeter och tanken var att jag skulle låna hem fler, men hittade inget som föll mig i smaken. Har nu där emot kommit på att en vitmålad fin väv skulle passa i Minous rum, har lite planer hur jag vill ha det men får se hur det blir!

Jaha annars då, jo jag har en huvudvärk som aldrig vill släppa trots två glas treo som annars brukar vara super för huvudvärk. Men icke denna gången, får kanske tjata till mig lite massage av Andreas?!

Blir nog att se lite film här, började se trolljägaren igår..en norsk film!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: