Vad tycker ni?

Jag har ju läst/läser ganska mycket bloggar, både stora och små! Men vissa har blivit så sjukt tråkiga, bara massa tävlingar (vilket bara gynnar bloggaren som får mer trafik till bloggen, företaget som sponsrar och såklart den lyckliga vinnaren), sen är det otroligt många tycker jag som visar upp sånt dom fått hemskickat, helt okej i viss mån sjävklart! Men när det är så uppenbart och så pass ofta är det faktiskt inte kul!

Dock kan jag ju ändå inte sluta upp med att kolla in på bloggarna då och då ändå, men det är samma visa varje gång. Tävlingar, tävlingar och åter tävlingar som såklart är blandade med lita andra inlägg!

Nu låter det kanske som att jag är helt emot tävlingar och så är inte fallet, tävlingar kan vara ett kul inslag om det kommer upp då och då och inte typ varje dag:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: