Idag

Hemma från jobbet och har bytt om till mjukisdressen från H&M som redan blivit en stor favorit, förstår inte hur jag kunde leva utan den! Annars allt bra med mig, haft en trevlig dag på jobbet och nu så har jag fått mysa lite med Minou innan hon somnade bredvid mig i soffan!

Gjorde en bulle på huvudet...fasiken vad konstigt det låter men ni kanske förstår vad jag menar ändå?! Alltså tupera luggen så det blir en liten bulle och sedan spänna fast med hårklämmor! Ville bara förklara i fall ni undrar över håret på bilden, och nästan så att jag hör hur flitigt intresseklubben antecknar nu:P



Imorgon blir det få eller inga inlägg alls då jag kommer att vara borta från halv sju på morgonen till halv tio på kvällen!!! Fast får jag det att fungera med tidsintällda inlägg så kanske det dyker upp nåt i alla fall:)

Nu blir det snart SOA och seda krypa ner i en renbäddad säng, vilken lyx att komma hem till det:) Världens bästa sambo som fixat det!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: