Snabbt,snabbt

Blir ett snabbt, snabbt inlägg innan jag kör igång på jobbet! Blev stressigt imorse som vanligt, såg nämligen fel på tiden vi skulle vara på dagis..men hann som tur var i tid ändå! Och vi var på plats i lite över en timma och det gick bara fint, jag gick undan till ett annat rum så Minou fick vara själv med fröken och dom andra barnen. Och det gick bara fint, hon tittade inte ens efter mig!

Och dom blev så glada på dagiset att vi valde deras dagis istället för det som är närmare oss, men det känns verkligen som ett fint dagis, trevlig och engagerad personal:) Bara tummen upp alltså! Och det är såklart magkänslan som får styra och inte läget i detta fallet!

Minou följde hem med farmor där hon är på dagarna när vi jobbar, och jag åkte in till stan. Har varit förbi Synoptik och lånat lite bågar som jag ska testa ikväll!! Men nu ska jag sätta igång och jobba, ha en fin dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: