Lite glesare mellan inläggen

Just nu känns det som att jag är mer inne i stan än hemma, eller känns och känns det är så! Ungefär 12 timmar varje dag är jag inne i stan just nu och det beror ju på att vi håller på att skola in Minou som jag skrivit om tidigare och sen har jag även börjat jobba en timma tidigare. Och det gör egentligen inte mig något jag trivs ju riktigt bra på jobbet! Men det är mycket som får uteslutas på grund av tidsbrist och då bland annat bloggen som ni kanske märkt! För självklart är det Minou och Andreas som är viktigast när jag är hemma:) Men ni vet läget i alla fall, och ibland blir jag ju bara så himla sugen på att blogga men tyvärr finns inte tiden där! Men något inlägg här och där kommer nog i alla fall om än det blir lite glesare mellan dom än tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: