Hemma

Det har irriterat och runnit tårar från ögonen nu i några dagar men idag var det verkligen värst, så när jag lika så var på Cederkliniken frågade jag vad hon trodde om ögonen. Och hon trodde det berodde på att ögonen behövde vila från linserna och när jag ändå hade lång rast gick jag förbi en optiker för att få tid för synundersökning. Fick tid på en gång och det visade sig att efter några tester att jag hade vita fläckar (typ ärr om jag förstod rätt) på hornhinnan. Så fick en tid i Sunderbyn imorgon för att kolla upp det. Men fick inte använda linserna mer idag och med tanke på att jag inte ser mycket utan, så det var bara att gå iväg till jobbet och logga ut och åka hem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: