Happy pills

Hur glad tror ni jag blev när jag hittade en Happy pills butik i Barcelona?! Riktigt glad:D Upptäckte nämligen dessa fiffiga godisburkar på nätet för ganska så länge sedan, och jag tycker det är en riktig bra affärsidé! Så blev näst intill överlycklig när jag fick syn på butiken på andra sidan gatan när jag strosade runt i Barcelona. I alla fall så väljer man en burk eller en medicinhållare (vet inte om det heter så?!) och fyller den med godis och sedan sätter man på en valfri etikett med eller utan text. Fanns massa roliga att välja!

Perfekt kry på present, eller gå bort present eller ännu bättre fylla den största burken med favoritgodiset och äta upp allt själv!

Köpte hem en hel del burkar men det var någon ( Typ Andreas...) som hann äta upp allt innan jag tog kort, men så här ser en variant ut. Denna är utan text men det fanns även massvis med texter tex: Pink clouds for grey days, For a bad hair day...och många många fler men hittade dock inte texterna på hemsidan!

Fizzy Cola filled bricks




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: