Lite tid för att blogga

Har varit riktigt dålig på att blogga nu ett tag! Men det är ganska mycket just nu, ska bland annat hjälpa farmor att flytta. Den 26 maj ska det mesta vara nerpackat och klart för flytt. Så på en liten stund, efter Minou har ätit upp sin gröt och fått på sig kläder så åker vi in till stan. Sen så är det mycket kring körkortet som ska göras, dock har jag inte öppnat böckerna på över en vecka..men ändå det ligger i bakhuvudet och jag vet ju att jag måste ta tag i det! Sen så ammade jag Minou för sista gången om allt går som det ska, natten till söndagen. Så i natt har hon bara fått välling, många tårar och mycket skrik blev det men någon måste man ju pröva! Och det kommer nog att bli jobbigt några nätter nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: