Ett litet inlägg:)

Det går långt mellan inläggen nu:p Men jag har haft och har fortfarande mycket att göra, så bloggen hinns inte riktigt med. Och det är svårt att kunna blogga när jag har varit flera dagar in till stan både hos farmor och mormor där det inte finns tillgång till internet. Fast jag har faktiskt försökt övertala båda två till att skaffa både dator och internet..men det går inge vidare:P


Lite bilder:


Minou tycker verkligen om att gunga och hon är inte alls rädd fast än det går fort:)

Minou med bästa och kanske dyraste leksaken?! Min telefon..

Majskorkar är mums:)

En av kossorna på ko utsläppet som vi var på i lördags här i Bodsjön!

Minou var inte så där jätteintresserad av kossorna, hundarna som satt brevid var minst lika intressant:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: