Utvilad

Vilket oväder det var igår, regnet bara öste ner! Hade egentligen tänkt se BB innan vi gick och la oss men det åskade så mycket, så vi stängde av tv och kröp ner i sängen istället:)

Minou somnade redan vid halv nio tiden igår och dessutom har hon nu i några dagar sovit hela nätter utan att vakna, helt underbart! Vaknar gör hon vid 7.30-8.00, så både vi och Minou får sova ordentligt så man vaknar pigg och utvilad!

Funderar på att ta en liten promenad trots att vädret inte är det bästa...


Kommentarer
Ida Tallhed - [ B L O G G D E S I G N ]

vissa bilder som ligger i din design är uppladde via en testblogg jag har där jag laddade upp bilderna när jag skapade designen. på grund av att jag ska plocka bort min testblogg så kommer bilderna automatiskt att försvinna. därför skulle jag behlva inloggning till din blogg och ladda upp bilderna via den istället så inga bilder från din design försvinner :D



mejla mig din inloggning så jag kan fixa det! :)

[email protected]



har ganska många bloggar att göra så på så jag säger till när de är klart så du vet de :)

2011-06-10 | 13:41:52 | http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: