Utan dator

Eftersom jag tänkte att Minou skulle få kolla på lite Pingu för nån dag sedan medans jag hängde upp kläder, så satte jag Minou i sin säng och min dator på nattduksbordet brevid. väldigt smart tänkte jag..fram tills datorn åkte i golvet och gick sönder!! Tack och lov var det bara skärmen som gick sönder, så Andreas förde över alla bilderna från hårddisken. Jag menar det hade varit riktigt tråkigt om flera års bilder bara försvunnit..måste bli duktigare på att framkalla eller bränna ut bilder framöver. Höll ju på att få en mindre hjärtinfarkt innan det stod klart att hårddisken klarat sig. Så det blir väl att leta sig en ny dator snart, undra om det blir en bärbar eller en stationär?! Fram tills dess får låna Andreas dator, och tur är väl det:) Men oj vad jag kommer att sakna min rosa lilla pärla..den var ju så söt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: