Konstigt..

Vi har funderat på att köpa en crosstrainer, och jag hittade en som verkade hur bra som helst. Och när jag skulle beställa den idag så var den givetvis slut, ringde upp för att höra om den verkligen var slut och om dom skulle få in fler. Men det skulle dom ju såklart inte! Men gick ändå in för att kolla igen och vad ser jag...jo den fanns, så jag la den snabbt i varukorgen och beställde! Ringde upp igen och frågade hur det kom sig att den fanns igen fast än den var helt slut men han visste inte, men jag skulle bli uppringd imorgon..Har ju fått orderbekräftelse så beställningen är ju genomförd. Men väldigt konstigt, kan någon ha ångrat köpet så en kommit in på lager ikväll?! Jag får vänta till imorgon och få reda på det..Crosstrainer X400 Casall Crosstrainers

Update: Får hem den i slutet av Januari/början av Februari..men då är det ju med det här att vänta, är ju inte alls min starka sida:) Den finns ju att beställa på andra ställen men då blir den 800:- dyrare...så det är väl bara till att hålla ut och vänta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: