Hem imorgon:)

Tog ett bra tag innan jag somnade igår kväll...kan säga att det blir minst sagt skönt att åka hem imorgon, för ja jag åker hem på en snabb visit imorgon till torsdag! Att läsa teori och köra hela dagarna är absolut inget problem, tycker oftast det är riktigt kul men där emot att sova helt själv är inte min grej! Men med taklampan tänd och tv på så går det i alla fall lite bättre att somna, och ja kanske löjligt men jag är i alla fall ärlig och säger som det är:) Så imorgon strax innan 18.00 så är jag framme i Piteå och då åker jag Andreas och Minou mest troligt till mamma och E där jag beställt köttbullar och mos! Det blir bra det, men nu är det teori som gäller fram till nästa körlektion:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: